تبلیغات
علوم تربیتی خوی - هیئت علمی علوم تربیتی پیام نور خوی
دانشگاه پیام نور خوی
تاریخ : شنبه 1393/08/17
نویسنده : قاسم محمدیاری

قاسم محمدیاری

مرتبه علمی: مربی

محل تولد: مرند، ایران

تاریخ تولد:

پست الکترونیکی:

gasem.mohamadyari@pnu.ac.ir

شماره تلفن(044):   36332344

کارشناسی ارشد، رشته روانشناسی تربیتی، 1382، دانشگاه علامه طباطبایی، تهران، ایران

کارشناسی، رشته علوم تربیتی (مدیریت و برنامه ریزی آموزشی)، 1379، دانشگاه ارومیه، ارومیه، ایران

تحقیق و پژوهش

 1.- بررسی رابطه بین خودکارآمدی، اضطراب امتحان و عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام نور استان آذربایجانغربی، (خاتمه، 18/07/1387).

 2- بررسی رابطه بین سبکهای تفکر و عملکرد تحصیلی در بین ذانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز خوی در سال تحصیلی 89-90 (خاتمه، 14/07/1390).

 

Journal Papers

 

1- 1. Aalieh Shaterloo, 2. Ghasem Mohammadyari-, "Students counseling and academic achievement", Procedia - Social and Behavioral Science, Vol.30, No.0, PP.625-628, October, 2011


 2- 1- Mehdi Mokhtari, 2- Uones Ghasembaklo, 3- Ghasem Mohammadyari, 4- Mohammad Mahmodzadeh, 5- Mohammad Abbaszadeh Behestani, "A Study of Mental Health of University Students in West Azerbaijan in Iran " Journal of Basic and Applied Scientific Research, Vol. 2, No. 12, December, 2012 (JBASR) (Thomson Reuters ISI indexed) (in press)

 
 

3- Ghasem Mohammadyari, "Relationship between Parent’s Spiritual Intelligence, Level of Education and Children’s Mental Health", Procedia - Social and Behavioral Science, janoari, 2013 (in press).

 

4- Ghasem Mohammadyari, "Comparative Study of Relationship between General Perceived Self-efficacy and Test anxiety with Academic Achievement of Male and Female Students", Procedia - Social and Behavioral Science, January, 2013 (in press).

 

5- قاسم محمدیاری، هوش معنوی والدین و سلامت روان فرزندان، فصلنامه پیک نور، 1391 ( در دست چاپ).

 6- 1- مهدی مختاری، 2- یونس قاسم بکلو، 3- قاسم محمدیاری، عوامل اجتماعی موثر بر ارتکاب مجدد جرم نزد زندانیان، (در دست چاپ)

 

Conference Papers

 

1- Ghasem Mohammadyari, "Relationship between Parent’s Spiritual Intelligence, Level of Education and Children’s Mental Health", International Conference on Education and Educational Psychology (ICEEPSY 2012)

2- Ghasem Mohammadyari, "Comparative Study of Relationship between General Perceived Self-efficacy and Test anxiety with Academic Achievement of Male and Female Students", International Conference on Education and Educational Psychology (ICEEPSY 2012)

3- Ghasem Mohammadyari, " Relationship between Parenting style and Emotional intelligence among Students of Payame Noor University", Global Summit on Education 2013 (GSE 2013), Kuala Lumpur, Malaysia.

4- Ghasem Mohammadyari, "Emotional intelligence as predictor of academic achievement among gifted students", Global Summit on Education 2013 (GSE 2013), Kuala Lumpur, Malaysia.

  5- قاسم محمدیاری، "رهبری اثر بخش: ادراک و کاربست هوش عاطفی"، همایش علمی مدیریت رفتار سازمانی، دانشگاه پیام نور مرکز بوکان، (آبان 1387).

 6- 1. یونس قاسم بکلو،2. لیلا بهلولی، 3. قاسم محمدیاری، "مقایسه هوش هیجانی در معتادان به مواد مخدر و افراد عادی"، همایش منطقه ای پیشگیری از اعتیاد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس، (آذر 1390).


مقالات در دست بررسی

 1- قاسم محمدیاری، بررسی رابطه بین خود-كارآمدی و اضطراب اجتماعی با عملکرد تحصیلی دانشجویان با توجه به جنسیت، مجله آموزش و یادگیری، دانشگاه پیام نور

 2- 1 قاسم محمدیاری، 2- یونس قاسم بکلو،3- مهدی مختاری،" آیا رابطه با جنس مخالف در پیش از ازدواج بر سلامت روان در پس از ازدواج تاثیر دارد؟"

 

تالیف و ترجمه

 1- حل مساله (ترجمه)، در دست چاپ


 دوره های آموزشی

 1.- رفتار درمانی شناختی، ( خرداد و تیر 1391)

 2- تکنیکهای مشاوره ( دی 1390)


دروس آموزشی

 
1.- روانشناسی تربیتی (85)(86)(87)(1،88)(2،88)(1،89)(2،89)(1،90)(2،90)(1،91)

 2- روشها و فنون تدریس (85)(86)(87)(1،88)(2،88)(1،89)(2،89)(1،90)(2،90)(1،91)

 3- روانشناسی عمومی(85)(86)(87)(1،88)(2،88)(1،89)(2،89)(1،90)(2،90)(1،91)

 4- روشهای آماری در علوم تربیتی(2و85)

 5- آموزش بزرگسالان(2و85)

6- سنجش و اندازه گیری در علوم تربیتی(85)(86)(87)(1،88)(2،88)(1،89) (2،89)(1،90)(2،90) (1،91)

 7- مقدمات روش تحقیق در روانشناسی و علوم تربیتی(85)(86)(87))1،88)(2،88) (1،89)(2،89) (1،90) (2،90) (1،91)

 8- مقدمات مشاوره و راهنمایی(2و85)

 9- روانشناسی رشد 1(85)(86)(87)(1،88)(2،88)(1،89)(2،89)(1،90)(2،90)(1،91)

 10- روانشناسی رشد 2(85)(86)(87) (1،87) (2،87) (1،88)(2،88)(1،89)(2،89)(1،90)(2،90)(1،91)

 11- آموزش و پرورش کودکان استثنایی(85) (،86) (1،87)

 12- مسائل نوجوانان و جوانان(85)

 13- روشهای ارزشیابی آموزشی(85)(86)(87)(1،88)(2،88)(1،89)(2،89)(1،90)(2،90)(1،91)

14- راهنمایی تحصیلی و شغلی(2و85)

 15- روانشناسی اجتماعی در تعلیم و تربیت(85)(86)(87)(1،88)(2،88)(1،89)(2،89)(1،90)(2،90)(1،91)

 16- روانشناسی شخصیت(2و85)

 17- روانشناسی اجتماعی(85)(86)(87)(1،88)(2،88)(1،89)(2،89)(1،90)(2،90)(1،91)

 18- روانشناسی کودکان استثنایی(85)(86)(87))

 19- روانشناسی یادگیری(85)(86)(87) (1،88)(2،88)(1،89)(2،89)(1،90)(2،90)(1،91)

 20- پروژه تحقیقاتی (86)(87) (1،88)(2،88)(1،89)(2،89)(1،90)(2،90)(1،91)

 21- روانشناسی مدیریت(1،86)

 22- روانشناسی عمومی1،(1،87) (1،88)(2،88)(1،89)(1،91)

 23- مدیریت کار عملی در آموزشگاه ها(1،87) (2،87) (1،88)(2،88)(1،89)(2،89)(1،90)(2،90)(1،91)

 24- مدیریت کار عملی در سازمانها(1،87)

25- روشهای تغییر و اصلاح رفتار،(2،87) (1،88)(2،88)(1،89)(2،89)(1،90)(2،90)(1،91)

26- سمینار در مسائل روانشناسی،(1،89)(2،89)(1،90)(2،90)(1،91)

 27- پژوهشهای عملی انفرادی در روانشناسی، (2،88)(1،89)(2،89)(1،90)(2،90)(1،91)

 28- کارآموزی1، (1،89)(2،89)(1،90)(2،90)(1،91)

 29- تفکر و زبان، (87)(1،91)

 30- روانشناسی هوش و سنجش آن،(1،91)




موضوعات مرتبط: هیئت علمی علوم تربیتی آ.محمدیاری ,
برچسب‌ها: هیئت علمی علوم تربیتی پیام نور خوی , دانشگاه پیام نور فیرورق , علوم تربیتی و روانشناسی , دانشگاه پیام نور خوی , علوم تربیتی خوی*علوم تربیتی , دانشگاه پیام نور ارومیه , قاسم محمدیاری ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.
آخرین مطالب